Begeleiders

Dit is de begeleiders pagina, hier stellen we je voor aan een aantal van onze begeleiders op de filmclub.

Bianca van Gelderen

'Doet alles achter de schermen.'

Hoi! Ik ben Bianca, ik ben niet iedere week bij de jongeren aanwezig op de club maar wel iedere dag bezig achter de schermen om zoveel mogelijk te regelen. zoals het onderhouden van de contacten. Maar ik vind het heerlijk om zo nu een dan een avond mee te draaien op de club en te voelen hoe deze groep met elkaar omgaat, het is altijd een feestje om iedereen weer even te zien en ik krijg veel energie van deze enthousiaste, fijne jongeren. Ik ben erg trots op onze jongeren. En ik vind het fijn dat ik daar als begeleider aan mee kan helpen.

Karin Kamp

'Wordt boos als je haar mevrouw Kamp noemt op de club.'

Hallo, ik ben Karin. Overdag mevrouw Kamp, want ik geef les op Volta.
Nu zou je denken: aha een docent film. Nee hoor, mijn vakken zijn wiskunde en natuurkunde met fotografie als hobby. Filmen heb ik pas geleerd bij Jong Film Studio. Ik geef hier dus ook geen les, maar begeleid de groep jongeren.
Uiteraard krijgen de jongeren wel eens les van een gastdocent, maar meestal leren we van elkaar en met elkaar. De groep jongeren is een fijne, sociale, vrolijke groep om mee te werken.