5 redenen om bij de club te komen

Nog niet helemaal overtuigd? Laat mij je 5 redenen geven om mee te doen met Jong Film Studio.

1. De club versterkt je netwerk en contacten.

Hier op de filmclub maak je vrienden, contacten, en verbreed je je netwerk. Je komt in contact met regisseurs, componisten, acteurs en andere filmmakers! De club is een geweldige manier om je netwerk te verbreden, wie weet wat je er uit kunt halen.

2. Het is een fijne avondbesteding en je leert hier elke week wat nieuws.

Elk clublid samen met de begeleiders kijken er elke week weer naar uit om bij elkaar te komen op de club. We drinken thee, koffie of fris samen en iemand neemt altijd wat lekkers mee. We leren elkaar kennen en er wordt elke keer weer gelachen. Wij helpen elkaar in onze passies en genieten met elkaar.

3. Je bent gelijk welkom in onze vriendenclub.

Wanneer je op de club komt dan doe je niet alleen maar mee met de clubactiviteiten, maar als het nog eens dubbel zo goed klikt. Dan heb je er ook een paar geweldige vrienden bij! We zijn er voor elkaar op en na de club.

4. Je kan toffe filmprijzen winnen!

Wij als filmclub doen als groep en als individuen ook mee aan allerlei filmwedstrijden. Wij hebben al een aantal grote prijzen op onze namen staan, zoals: Beste acteur, beste camerawerk, meest originele film, en beste fictiefilm. Als je op de club komt brengen wij je in contact met filmwedstrijden en dan maak je kans op gave prijzen! Zoiets zal zeker goed op je cv staan!

5. Je maakt gave herinneringen bij de club.

Wij maken films, wat is er zo fijn aan films? Je kan ze nog jaren later terugkijken! Wij als club maken herinnering samen en kijken er later nog graag naar terug, daar willen wij jou ook deel aan maken, en samen met jou gave herinneringen maken, tof toch?