JONG FILM STUDIO

Hey! Jij daar!

Vind jij het leuk om filmpjes te maken? Of zou je er meer over willen leren? Mooi! Dan zit je hier goed! Laat mij je voorstellen aan Jong Film Studio.

Wij zijn Jong Film Studio in Beilen, de enige jongerenfilmclub in Nederland! Wij komen elke week bij elkaar om samen bezig te gaan met schrijven, filmen, monteren en het bekijken van onze zelfgemaakte video's.

Dat doen wij niet alleen, wij organiseren open dagen en uitjes, bezoeken filmfestivals, maken video opdrachten van de gemeente of particulieren, doen mee aan filmwedstrijden en pakken mooie prijzen mee voor de club!

Op de club ga je bijvoorbeeld:

• Films maken met professioneel apparatuur.
  • Vrienden maken en je netwerk verbreden.
  • Volgen van cursussen en workshops.
  • Filmopdrachten uitvoeren voor derden zoals:
    Promotievideo's, documentaties, informatievideo's.
  • Meedoen aan filmwedstrijden en kans maken op gave prijzen!
  • Toffe video's maken met je clubleden voor wat je maar wilt.
  • Leren acteren in films.
  • Oefenen met het bewerken van video materiaal.
  • En nog veel meer!

Ons huidige project:

Op dit moment zijn we bezig met de voorbereidingen van een filmpje voor VersVier en Paula Laning. Dit zijn 4 dichters die één van hun gedichten met een filmpje willen laten zien en horen.

Hiervoor gebruiken we o.a. een groot green screen op de grond. Het is dan ook een hele uitdaging hoe we de beelden kunnen opnemen. Gelukkig mogen we gebruik maken van Volta. Daar is de leerlingenruimte heel hoog en kunnen we met de camera van boven en de drone kijken of de beelden die wij willen te maken zijn.

Volg ons ook op onze social media! Zodat je op de hoogte blijft van al onze nieuwtjes!

Meer info?

Neem contact op met: